Aşağı Kaydır / Google / Google Haritalar SEO

Google Haritalar SEO

Google’ın hangi zengin sonuçları sitenizden okuyabildiğini veya okuyamadığını öğrenin ve zengin sonuç hatalarını giderin.

Sitenizle ilgili zengin sonuç raporları, menü bölmesindeki Geliştirmeler bölümünde listelenir. Her bir zengin sonuç türü için ayrı bir rapor vardır. Yalnızca aşağıdaki durumlarda zengin sonuç raporu görürsünüz:

  • Google, mülkünüzde bu türden zengin sonuçlar bulduğunda.
  • Bu tür, aşağıda listelenmiş, desteklenen zengin sonuç türlerinden biri olduğunda.

Desteklenen bir tür uyguladıysanız ve mülkünüzde raporu görmüyorsanız bölümüne bakın.

  • Bilgileri eksiksiz ve doğru olarak girin

Yerel sonuçlarda her arama için en alakalı bilgilere öncelik verilir. Eksiksiz ve doğru bilgilere sahip işletmelerin doğru aramalarla eşleştirilmesi daha kolaydır. İş bilgilerinizi Google Benim İşletmem’e eksiksiz şekilde girdiğinizden emin olun. Böylece, müşteriler yaptığınız iş, bulunduğunuz konum ve ziyarete uygun olduğunuz zamanlar hakkında daha fazla bilgi edinebilir. Fiziksel adresiniz, telefon numaranız, işletmenizin faaliyet gösterdiği sektör, sahip olduğu özellikler ve işletmenizle ilgili kısa bir açıklama gibi bilgileri sağlayın. Dilerseniz başka bilgiler de verebilirsiniz. İşletmenizde değişiklikler oldukça ilgili bilgileri de güncellediğinizden emin olun.

  • İşletmelerinizle ilgili bir açıklama metni hazırlayın

İşletmeniz hakkında açıklama sağlayan benzersiz ve değerli bilgileri girin. İşletmenizi bulmak isteyen müşterilerin aramada hangi kelimeleri kullanacağını düşünün. İşletme girişinizin bu anahtar kelimeleri içerdiğinden emin olun. İşletmenizin adı ve açıklaması ne kadar benzersizse müşterilerinizin sizi bulması o kadar kolay olur. Net bilgiler içeren ve iyi bir şekilde düzenlenmiş işletme profilleri müşterilere daha iyi bir deneyim sağlamakla birlikte, müşterilerin sizi bulmasını kolaylaştırabilir.

Örneğin, İstanbul’un Beşiktaş ilçesinde yaşayan bir kullanıcının NY Pizza restoranı aradığını ve sizin böyle bir işletmeniz olduğunu varsayalım. İşletme açıklamanıza “Hande’nin NY Pizza İstanbul Şubesi” yerine “Hande’nin NY Pizza Beşiktaş-İstanbul Şubesi” ifadesini eklediğinizde, müşteriler işletme girişinizi Google’da daha kolay bulabilir.

  • Konumlarınızı doğrulayın

İşletmenizin konumlarını doğrulayarak Haritalar ve Arama gibi Google ürünlerinde kullanıcılara gösterilmesini sağlayın.

  • Fotoğraf ekleyin

İşletme girişlerinize fotoğraf ekleyerek, sunduğunuz ürün ve hizmetleri müşterilere gösterebilir, işletmenizin hikayesini anlatabilirsiniz. Sunduğunuz ürün ve hizmetleri doğru biçimde temsil eden, ilgi çekici resimler eklediğinizde potansiyel müşterilerinize aradıklarını işletmenizde bulabilecekleri mesajını da vermiş olursunuz. 

Yorumları yönetin ve bunları yanıtlayın

Çalışma saatlerinizi doğru şekilde girin

Google’ın yerel sıralamayı belirlemek için kullandığı yöntemler

Yazar seriposoft

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir